tirsdag 16. februar 2010

Dag 8: en stille dag, levering av post.


I dag begynte jeg kl: 09.00, da begynte jeg å vaske gulvet med moppen, jeg vasker lyd rommet først så resten av spaceworld. Etter å ha fått butikken ren og pen så tok jeg å satte ut spil i butikken der det var plass. Så begynte jeg på den oppgaven som jeg fikk på mandagen, denne oppgaven tok meste parten av arbeidstiden, oppgaven var å sende en del hodetelefoner til leverandøren. Jeg fant alle hodetelefonene i butikken, så sjekket jeg hvor mange det var på pc-en, jeg manglet bare en så det kan ha vært en feil i systemet. Når jeg var ferdig med det pakket jeg dem ned i en eske, men måte ta dem opp igjen fordi jeg glømte og ta av alarmen og pris lappen som jeg skulle gjort. Det tok sin tid og få av alle prislappene og alarmene, men når jeg hadde pakket den inn satte jeg på en lapp med hvor den skule og la hvor mange det var av vær i boksen. Så gikk jeg til posthuset og leverte pakken. Resten av tiden gikk jeg å satte ut spill resten av tiden.
Det var en veldig stille dag men jeg hadde nok å gjøre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar