tirsdag 9. februar 2010

Dag 2: en ny dag



Det jeg alltid gjør når jeg begynner kl: 05.00 på Spaceworld er å vaske golvet i helle butikken, og nå begynner jeg og bli god i det. Der etter fant jeg varer på lageret og satte det ut i butikken, men også måte jeg stå litt i kassen fordi jeg var den eneste som var i butikken i en stund. Når jeg var ferdig så ryddet jeg lit i en hyle. Så tokk jeg å satte spill ut i butikken, vi fikk inn et nyt spill i dag Bioshock 2. så måte jeg stå i kassen og da tokk jeg telefonen som ringte. Etter å ha hjulpet kunder i kassen så snaket jeg med en kunde om et spill, det tokk litt tid. Så har jeg tatt ut papp til søppel bøtene. Så har jeg holdt av et spill for en kunde i dag. Så tikk jeg ned gamle plakater, og så sto jeg i kassen og hjalp kunder resten av dagen. Jeg sluttet 17.00.

følg med i bloggen i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar