onsdag 10. februar 2010

Dag 3: en finn dag


Det jeg alltid gjør når jeg kommer på jobben er å vaske gulvet i helebutikken, jeg brukte litt mye vann. Etter å ha vasket opp så satte jeg ut spill som, Bioshock 2, Mass effect2 og sånt. Så sto jeg i kassen og ekspirerte kunder og hjalp dem med å komme til den personen de trengte og snake med. Jeg ryddet i noen filmer og satte ut noen filmer. Mens jeg ikke rydder eler noe annet står jeg i kassen. Men jeg klarte helt alene og selge noen skulcanddy (hodetelefoner) til en kunde, hun virket veldig fornøyd. Så tokk jeg ut noen varer og noen varer inn på lagret. Så hjalp jeg ansatte med diverse ting. Så hang jeg ut plakater med reklamasjon om valentinsdag og morsdag. Så la jeg ting av til en kunde og etter en stund kom han og hentet den og jeg la av en colector edison mass effect 2 til en kunde. Så sto jeg i kasen og dro hjem.
Jeg begynte kl: 09.00 og sluttet 17.00
Jeg synes ansatte har vært en fin dag og jeg er stolt av å klart og selge en vare til en kunde.
Følg med på bloggen i uke 6 og 7.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar