søndag 14. februar 2010

Dag 6: en rask og hektisk


Denne dagen er lit andeledes fra de andre dagene jeg har jobbet. Nr. 1: jeg begynner kl: 11.30, Nr.2: jeg jobber på en lørdag. De andre Dagene jeg arbeider er det meget rolig, men på lørdager er den en annen sakk.
Jeg begynner kl: 11.30, når jeg kommer så begynner jeg å stå i kassen og da kommer det mye folk som skal kjøpe varer til moren eller en kjæreste, fordi det er valentinsdag og morsdag på søndag. Så når jeg kom så var det menge som kom og skule kjøpe varer det gikk filmer og spill mase annet. Etter en stund kom en med noen med hodetelefoner som var ødelagt så han byttet den inn for noen nye, etter og ha solgt lit kom de en ansatte til på jobb, og lit etter det så sto jeg alene i kassen (da var det stile). Når han kom tilbake tok jeg og satte ut spill og satte in sikringer til spill. Så kom de en gut som alene så etter en konsoll og jeg fikk han til og innse at det var wii han ville ha. Etter enda en runde med å stå i kassen så kom det en familie som skule ha seg PS3 jeg klarte og selge en PS3 konsoll, kontroll til PS3, og to spill + en HDMI kabel. Utover klarte jeg å ta imot kunder med bytte lapp og gavekort. Utover var dem mye varer som gikk og jeg fikk beskjed om å sette ut noen varer. Jeg klarte også og få solgt en wii fit plus med kamera, så når de nærmeste seg slutten så gikk jeg og pantet flasker og det siste jeg gjorde nå jeg dro 18.00 var å gå med søpla.
Det var en hektisk dag med et var også li fart den dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar