fredag 12. februar 2010

Dag 5: mase salg og nye varer



Som vær begynner dag jeg kl: 09.00, det første jeg gjør er og skifte. Så tar jeg med meg en rød bøtte og fyller den med lit vann, der etter tar jeg å heler vannet på gulvet i butikken, så tar jeg moppen og mopper hele gulvet rent. Det som er igjen av søple som jeg har samlet i en hu koster jeg opp med en skuffe og kost. Der etter så måte jeg skifte priser på varer som var ferdig med gjennomsalg, så jeg skiftet på mange varer, noen av de varene jeg skiftet pris på var dantes inferno, mass effect2 og noen andre. Når jeg satte ut spill og sånt så spurte jeg hele tiden om noen trengte hjelp og en ganger skulle noen ha et spill som jeg viste så jeg klaret å selge noen spill, jeg solgte f. eks: et Mario spill, Borderlans, og en gan klarte jeg og selle en DS med tilbehør så jeg og sjefen fik til et mer salg, så har jeg solgt en Xbox 360 elite i dag også. Litt ute på dagen kom Knut Jørgen Ødegaard, han kom innom med noen filmer som het universet som han tenkte vi kunne selge. Utover Dagen var det mest og sette inn spill og spørre om noen trengte hjelp eller så gikk jeg å hivde papp esker. Når dagen var ferdig så synte jeg at jeg hadde gjort en god jobb. Jeg gikk presis kl: 17.00. det var en bra dag.
I morgen skal jeg jobbe og da skal jeg begynne kl: 11.30 og slutte 18.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar