mandag 8. februar 2010

Dag 1: Begynnelsen

I dag så møte jeg kl: 09.00, det fårete jeg skulle gjøre var å vaske gulvet i butikken. Da tok jeg van og en måp og gikk rundt og helte vann på gulvet og dro med meg det so var på gulvet. Når jeg hadde tatt og vasket helle gulvet, så begynte jeg med å sette ut spill til Xbox 360, PS3, DS, PC og PSP, ut i butikken, da måte jeg sjekke pris og sette på pris lapp, så måte jeg sette den i et kover med alarm på. Så når jeg hadde gått noen runder så hadde jeg satt spillene på plass.
Når jeg var ferdig med spillene gikk jeg å spiste.
Når jeg kom tilbake så skulle jeg vaske utstilingsvinduene, når jeg hadde sprayet og tørket alle vinduene var de skinnen rene. Og når vi førs har begynt med å rengjøre butikken så må vi jo tørker støv, å tørke støv er veldig fint fordi da lærer du hvor ting er. Så skulle jeg sette varer ut i butikken, mitt under arbeid ble jeg lært hvordan man ekspederer kunder, så når jeg hadde ekspedert en del kunder så gikk jeg tilbakke med å sette ut varer, etter noen få minutter var jeg ferdig. Jeg sluttet kl: 05.00
Jeg synes dette har vært en fin dag som var inntresang.
I morgen blir det bare meg og en til i butikken så da skal jeg nok ekspedere flere kunder
Følge med i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar