torsdag 11. februar 2010

Dag 4: mest spill


I dag kom jeg kl: 09.00 da jeg hadde kommet inn på lageret sa sjefen at jeg skulle ta på meg en Spaceworld t- korte så kunden kunne se art jeg var en i butikken, etter å ha fått på meg t- korta gikk jeg for å begynne og vaskelokalet med moppen. Da jeg hadde skrubbet golvet rent og pent gikk jeg for å begynne og sette ut spill, vi fikk inn noen nye spill som Bioshock 2 på PC, star ocen og noen andre spill. Jeg klarte og selge et wii spill som het mario galexy. Jeg ryddet også i hylene der det var spill og jeg ble ferdig med xbox 360 hyllen. Så måte vi sende noen spill i retur så jeg skrev adresse og teipet esken, så gikk jeg til posten med pakken og noen bre og sende dem. Der etter så fortsatte jeg med spillene. Etter en stund så solgte jeg ett spill og en av elevene på skolen min kom innom. Etter en stund med å sette ut spill så var jeg ferdig og jeg gikk hjem kl 17.00.
I morgen skal jeg om prise noen av spillene i butikken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar