lørdag 20. februar 2010

Dag 11: slutten



I dag begynte jeg kl: 09.00. da jeg kom på jobb spurte jeg først om rapporten til skolen og fik svarene jeg trengte. Så gikk jeg og hentet van og mopp, jeg startet i demo rommet som er opp den ene trappen i spaceworld, så tok jeg resten av butikken. Så etter å ha vasket gulvet tok jeg å satte ut spill, men så fikk jeg en liste over spill som skule skifte priser på. Det var en del spill. Men mitt under arbeidet fant jeg en feil, det var et spill som var ute når den ikke skule det så jeg rettet på det. Så fortsatte jeg med listen, etter listen måt jeg fylle ut noen rom. Så sto jeg i kassen og hjalp kunder. Så måte jeg flyte noen stor kasser som var lit tunge, det tokk ikke så lang tide men lit tid gikk jo. Så snaket jeg med sjefen om han trengte ekstrahjelper og han satt at vis han trengte noen ville han ringe med en gang, da var jeg fornøyd. Så sto jeg i kassen. Det siste jeg gjorde var å prise og seife noen DVD-er. Jeg sluttet lit over tiden, jeg sluttet kl 17.18.
Dette var min siste dag.
Jeg synes uken har vært flott og jeg har lært om hvordan det var og være i butikk og mye annent.
Takk for at dere har følget med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar