mandag 15. februar 2010

Dag 7: en rolig dag, men ikke kjedelig


I dag er det mandag og jeg begynner som vanlig klokken 09.00. det jeg gjør først er å vaske gulvet i helle butikken sånn at det er rent, men i dag gjorde jeg noe dumt jeg dro en møkkete mopp over et rent gulv, det så ikke bra ut etter på men jeg fikset det ved å vaske en gang til. Så når jeg har vasket begynner jeg med å sette ut spill og denne gangen var det en del ting og sette ut fordi det var et stort kjør på lørdagen. Jeg ryddet også i spill sikringene. Litt etter å ha stått i kassen så kom en lærer innom, mens læreren var der vasket jeg mobil skapene, etter det så var jeg i kassen og hjalp kundene. Sjefen spurte om jeg ville ha fri en dag fordi jeg jobbet en lørdag, jeg sa jeg heller vi jobbe. Før jeg sluttet så fikk jeg en oppgave fra sjefen som jeg skal gjøre i morgen. Jeg gikk hjem klokken 17.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar