fredag 20. november 2009

20/11 - 2009: siste dag


Tekstfarge

I dag er det siste dagen på klækken hotell. jeg har 1 - vakt i dag og begynner kl: 7.00. det jeg først gjør er å skifte. Det etter går jeg til resepsjonen. Jeg og 2 resepsjonisten. Vi sto der en stund og solgte aviser, hjalp kunder og rydde i resepsjonen. Vi sto i resepsjonen en stund før det kom noen som skulle kjekke ut, vi kjekket ut en del. Der etter så ble det lit stille så jeg gikk og tok meg lit mat. Etter på så var det mange som skulle kjekke ut, så vi tok inn bare nøklene og der etter kjekket dem ut. Etter at vi hadde kjekket ut folk så kom resepsjons ansvarlig og 2 resepsjonisten dro hjem på grunn av allergi. Så sto jeg og resepsjons ansvarlige igjen og hjalp kunder. Når klokken begynte å nærme seg 15.00, så skrev jeg en lapp til de ansatte, på den sto det ” takk for en finn uke. Takk for alt jeg har lært” jeg dro 15.00.
Det jeg har lært av denne utplasseringen er: lit om klækken, lit om data systema, hvordan det er å arbeide på hotell, og mye mer. Dette har vært en finn uke.
Takk til der som har fulgt med på bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar