torsdag 12. november 2009

Onsdag 11/11-09: Nattevakt


På onsdag var min første natte vakt. Da skulle jeg på jobb kl: 15.00 og slutte kl: 23.00.
Når jeg kom så begynte jeg i resepsjonen, der sto jeg en stund å solgte varer til kundene. Så jeg har lært en av systemene til Klækken hotells datamaskiner. Jeg sto i resepsjonen og tokinn kopper å sånt. Når det nærma seg 17.00 tiden, så måte jeg tenne lys i visse rom, fordi vi fik over 40 gjester inn i de rommene så da måte det se fint ut. Så har jeg hjelp kunder med ting, som f. eks: at jeg å en til, skaffet en ekstra seng til noen av gjestene. Så hjalp jeg til med de gjestene som skule ha sitt rom, det jeg gjorde var å gi nøkler til dem. Kl: 23 så dro jeg hjem.
I går så var det mange gjester som kom og det var noen som hadde dratt, en av dem var NHO.
Jeg hadde en fin natte, men man blir jo litt trøt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar