torsdag 19. november 2009

19/11 - 09: Nest siste dag


I dag er det nest siste dagen og jeg jobber med konferanse i dag å. i dag så møte jeg på jobb klokken 07.15. Det første jeg gjør er å skifte sko. Der etter begynner jeg med oppgaven. I dag så begynte jeg med å rydde i Vikerfjeld, som er en sal i den nye delen. Der ryddet jeg inn koper, kaffe kopper, osv. Der etter så måte jeg skaffe nye stoler til Norefjell, for de som var der var tatt. Så leverte jeg frukt til Telenor som var i vikerfjell. Så spiste jeg litt. Så delte jeg ut glass til sal – 5, 6, 7. Så måte jeg flyte bord fra sal - 6 til sal – 7. Så måte jeg å kursverten kjekke sal – E, fordi de som skule vært på sal – 6 ble flyttet til sal – E. så ble det lit stile så jeg spurte om folk trengte hjelp. Men når lunsjen begynte så måte jeg trekke opp brus flasker til gjestene, i starten var det få men utover så bare kom det og kom det. Etter en stund tokk den nye eleven over. Etter dette så nærmet det seg brann øvelse og – kurs. Etter at vi hadde hørt på brannmannen så skule de som ikke hadde prøvd å slokke en brann med brannslokkings apparat bli med på parkerings plassen, der brukte jeg den og slokket brannen med en gang. Der etter så skule vi redde en livløs person fra et rom, dette organiserte vi og jeg og to andre rykket inn og vi reddet han. Dette var en øvelse og ikke noe på ekte. Etter dette gikk jeg hjem. Jeg sluttet kl: 14.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar