lørdag 14. november 2009

Fredag 13/11-09: Nattevakt


I dag har jeg segn vakt. Jeg begynner på jobb 15.00. det første jeg driver med er å stå i resepsjonen. I dag så lærte jeg å kjekke inn folk. Så nå kan jeg selge å kjekke inn folk. Så utover dagen så rydder jeg inn kaffe kopper, glass, osv. så ble jeg med å rydde på et av rommene der det hadde vært minne stund. Etter ryddingen satt jeg blomster og lys på borene. Når jeg var ferdig så gikk jeg tilbake til resepsjonen. Der møte jeg non av gjestene som jeg kjente. Så tokk jeg meg litt mat. Så sto jeg litt til i resepsjonen og solgte, men måte sette meg ned fordi jeg begynte å blø nese blod. Så etter at blodet hadde stoppet så gikk jeg og hjalp til med et annet rom. R5esten av dagen sto jeg i resepsjonen. Jeg sluttet kl: 23.00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar