tirsdag 17. november 2009

Tirsdag 17/11-09


Hei, i dag på klækken her jeg hat 1 vakt, da begynte jeg klokken 07.00. Hver dag jeg kommer på jobb så går jeg til resepsjonen og skifter sko, der etter så går jeg en runde og tenner lys og ser etter søppel. Etter dette så sto jeg i resepsjonen og hjalp kunder og lærte hvordan man kjekker ut. I dag har jeg kjekket ut en person. Lit seinere så hjalp jeg kursverten med å lege blokker og penner i to rom. Så gikk jeg tilbake til resepsjonen, der hjalp jeg en kunde ved å følge han til det stede som han skule til. Når jeg kom tilbake så ble det lit styr i resepsjonen men det roa seg etter vært. Der etter så hjalp jeg kursverten med å fløte bord, dette rak jeg ikke fordi en av mine lærere fra skolen kom på besøk. Når jeg kom for å hjelpe Kursverten så var hun ferdig. Resten av dage har jeg stått i resepsjonen, jeg plukka opp søppel, hjalp kunder og tok in kaffekopper. Jeg sluttet klokken 15.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar