onsdag 18. november 2009

Onsdag 18/11- 09: konferanse dag



I dag så skal jeg ha konferanse dag, det betyr at jeg skal jobbe med kursverten. Jeg møte på jobb klokken 12.45. når jeg kom så gikk jeg til kontoret hennes. Etter at jeg hadde skiftet sko så begynte jeg å rydde på sal – D. Da rydder vi rommet og seter opp borene sånn at det blir fint. Dette gjorde vi med mange rom fordi det er visning på Hotellet og da må de se fint ut. F. eks:så hvar spise salen sjempe fin de hade brukt lys og bynt. Lit seinere så måte jeg rydde og fikse Nordefjeld ( det er en av de nye salene ), der fik jeg in 12 bord og en del stoler. For å få stolene inn så måte jeg bruke en trale som jeg da lempet dem opp. Andre gangen jeg prøvde så mistet jeg alle stolene i gulvet og på andre siden av vegen var det fremføring, så det var lit dumt. Etter jeg var ferdig med det så måte vi rydde in kopper og krus, i9nne hos de som hadde fremføring. Etter dette så gikk jeg til ulike rom og skule rydde, jeg ryddet bare lit for enten var det folk der, eller så var det noen som ikke var ferdige eller så var det ryddig der. Jeg sluttet 20.00. det har vært en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar