søndag 15. november 2009

Søndag 15/11-09


I dag har jeg hatt 1- vakt og da begynner jeg klokken 07.00. Da jeg kom på jobb tok jeg på meg fin skoene og gikk og sjekket resepsjonslokalet for søppel, utente lys og kaffekopper. Etter dette sto jeg i resepsjonen sammen med to andre. Det var ikke så travelt i resepsjonen. Jeg solgte noen aviser som f. eks: VG. Etter noen timer hjalp jag kursverten med å ordne noen av gruppe rommene. Etter på var jeg lit i resepsjonen. Så spiste jeg. Etter dette drev jeg med å puttet sjokolade plater i poser, dette rakk jeg ikke, fordi jeg hadde en avtale med kursverten. Avtalen var å bytte bordene fra to rom. Dette drev vi på med i en stund. Etter dette gikk jeg til resepsjonen for å pakke in sjokoladen, men de i resepsjonen hadde gjort det for meg, da sto jeg bare i resepsjonen. Jeg sluttet på jobb klokken 15.00.

1 kommentar:

  1. Hei har sjekket opp vaktlisten din for uke 47. Ser at du har fri idag. Har det blitt forandringer i dagene denne uken eller stemmer vaktlisten. Ser over bloggene for å lage meg oversikt på når jeg skal komme på besøk.
    Fortsatt god jobbuke!mvh Line

    SvarSlett